Tuesday, October 13, 2009

Saat saat bersama Anis Hisham yang comel ;)

Harini, aku lepak dalam bilik ict, period bm and proceed smpai period bi, wahh best cam bagaii sbb setiap sbjek period 3 mase baii, mane ade best. 2 hours stiap sbjek = 2 hours x 2 = wahh 4 hours! Mane ade best kann kann? Okay okay sudah, kalu ckap psl kelazatan dan keenakan melepak di bilik ict dan ber-online, mmg smpai subuh nnt kot dpan pc lagiii ;)

Sekarang sepatotnye maseh brsembang dgn Anis Hisham, akan tetapi beliau telah mngalihkan kaki dan mmblahkan diri dari kerusi biru di sisiku, terlalu asyik melihat gambar lelaki kacak secara online. Apekah? Erghh lupekan, mnjadi kegemarran beliau melakukan aktiviti demikian bersame Ain Fathiah sayang :D Nmpaknye beliau tidak akan kembali buat seketika waktu kot, alah semaken bosan aku apabila ber-blogging seorang, bagai nak rak bosan nye tp apekan daya, doh org tnak dduk bersame ;( * Okay tibe tibe je buat rase sayu, tkde yang terpedaye lah mokcik!

Masih lagi keseorangan cam org gile, smbil menaip post baru ini, ditemani dgn suare budak budak kelas aku yang agak biseng sdikit. Wahh cam bagus, selalunye mereke senyap gile! Bile senyap tk tahan tu, cm nak gile rase, sbb bosan kan. Yelah, tkde org smbang tkde ape, korang rase cmne? Rase nk bnuh diri je kan? Ye, aku pon tk rase begitu. Aku sekadar sembang je lebih lebih, buat nye, jaoh sekali kate kawan kawan aku :) sayang merekaaaa, secara tibe tiba je apee mu!

Dan disini saye ingin menyatakan dedikasi saye kpd seorang manusia ciptaan Tuhan ini, dimana saye terpksa meluahkan di blogspot drpd berckap dgn beliau kerane kekerapan trjadi adrenaline rush dlm bdan apabila berada 2 kaki dari beliau, bolehkan encik DJ Terdesak.FM ? -Ye boleh sekali silekan ye cik adek * tibe tibe ade suare lelaki laen keluar alamak!

Ehhemm ehemm, sambil mngeluarkan sekeping nota yang hmpir koyak dimamah usia dari poket seluar ;
' Aku nak kwn ngan mu lahh, sbb aku suke tgk mu, mu tau dok? Haha bukan aku nok ke mu, aku dok ah terdesok gitu paaa kadang ho ah, aku nk wat gane, aku mmg rase nk kwn nge mu. Kadang aku tahu aku sape, cam dok layok kot nk kwan nge mu. Yelah, mu kawan kan dgn org lawo lawo je kan? Aku takk, ye aku fham tskk T_T . Tapi aku okay je kot, aku dah try nok kwn nge mu, so okay ah, aku buat doh move aku, mu ah pulok. Kalu dok sudi dakpe arh, aku err err aku, errr akuu * tibe tibe nade sayuu, AKU MMG NK MU JDI KWAN AKU :( . So atas mu ah blake smue, aku tggu. Time kaseh dan kite brjumpe lagi dlm segmen Airmata Berdarah di Terdesak.FM .

Sorry if my words sound so bloody desperate to you, hehh if you read this arh. I dont know how to let you know, so this is the only way I could think of. Sorry if it sounds disturbing to you, ;(

Dgn ini aku akhiri entry ini dengan serangkap pantun ;

Errr, aku mane reti reka pantun, acahh jerrr sayang sayangg ;))

Posted By ;
Miwaaaa , IM NOT DESPERATE! teheee :D

No comments: