Thursday, June 18, 2009

Sejak Kebelakangan Ini, herm

Aku semakin busy, dari hari ke hari. tdak kire pagi, petang, mahupun malam. Aku admit, aku agak letih akan tetapi, aku cube, berusahe dan menepikan rase aku itu. Amende muu merepek Amiraaa F. ehh? haha tak suke tak suke! Awww :DD

Start dari minggu lepas aaaa, practice band non-stop doh. memang letih. Kalau dlm sminggu tu, about one or 2 days je tkde latihan, the rest, mmg ade. Yelah, we're practicing for the upcoming Formation wahhh excited gile! :] So, practice pon mesti ah kene semangat. Kate nak menang kan kan? Tapi aritu aku skip practice fer two days, bkan saje saje ponn. Dgn satu sbb yang munasabah dan tdak dpat diceritakan secare umum di Blogspot. Maaf ye? :p


tadi ke sekolah, first time rase cam ngantuk gile ah dlm krete, nk tdo, malu ah heee =,= cermin krete dok tinted, abih sume org nampak nnt. So, dgn muke yang ngantok gile ah, tahan jela smpai kt skolah. Ingat nk tdo je dlm klas, nmpak Rehah Koci ngan Syerah Acik kat luo klas, tk jdi aaaa, gi laaa lepak ngan dyeorg dpan klas 4 Cekal. And secare kebetulan pulak, Rehah Koci pum ngantok jugak, tp kiteorg tkde pon rase nak msuk kelas, gi tdo haha! x) Terus jelaaa lepak dpan klas org smpai Syahira Soda, Rodayah Mansor, Yanie Yanie, Natiq Royyan dan Madiee mai kat kiteorg dan bergerak ke dewan sekolah bagi bacaan Yassin pade pagi Khamis, yang seringkali dilakukan oleh Ustazah Fatimah Musa, Rohima Muda dan Radzidah err tak igt name penuh dye :]

Oleh kerane ke-ehem ehem tkdi, jdi aku tk bace skali aaaaa. Aku tk igt doh aku btpe smpai last last tau je, bace doa dohh. So abih sume sume, jalan laaaa masuk kelas smule. Tp sperti biase, kumpul dulu sekelompak, ckap psl nape ntah lame lame. Dgn cekgu yang ade mesyuarat tadii, mmg murid murid jolly good fellow haha! Aku gi kcau Pjah laaa, Faten laaa, Ainn laaa, Ramai gak smpai Koci ajok pegi kantin, destinasi kegemaran di pagi hari haha. Menu utame pade pagi tersebut ;

Kentang Goreng Bersame Cili Sos! + Air Mineral yang sejuk.
Enakkkkkkkkkkkkkkk! Aku suke, ;]

Lepas tu, aku ngan Koci, Yanie, Royyan dan Maddie gi lepak dpan klas 4Bestari pulak, lepak cam kaki lime tu kiteorg pulak buat. Takpe, Mek Joh lalu, kiteorg lari! ;DD Oleh kerane tdak cukup lagi kentang goreng yang dibeli dgn harge 50 sen, aku pegi smule kantin, dgn mngajak Acikkk! Aku lapar pagi tkdi, nk buat camne kan? =,= Acik excited aaaa, sbb aku blanje dye takdii. Smbil smbil tu ckap psl budak Maktab Kuale Berang pffttt RINDU KAU! Nak blk ke kelas smule, lalu pulak dpan dye. HAHA suke ah wehh tp aku buat tktauu je. Takkan nk pegi dpan dye ckap Saye Suke Awak pulak kann? Gilo ah kalau cmtuuu.

Lepas tuu, blajaa laaaa pulak, period B. Melayu. Buat karangan pulak tuu. Oleh kerane aku mmg tk semangat gile pagi tdi, sblum mule buat karangan, aku tdo kroh kroh. Nikmatnye tu, tdak dpat digambarkan dgn kate kate ah. Mmg best, aku suke! :] Lepas tu, rehatt.

Eh mlas aaaaaaaaaaa nak cite pnjg pnjg, dohla entry kali ni boring gile. Aku tnak rosakkan mood ah. Aku lapa so aku tk bermaye nak tulis pnjg pnjg. Aku nak diet tp bile diet, berat bdan aku naik. Tension laaaaaaaaaaaaaaaa.

Ouh BTW, tkdi disekolah sahaje EMPAT kali saye tido. First time tdo byk kali cmtu haha!

Kau mmg pemalas wahai Amiraaa F. Okaylaaa, mlas nk tulis lagi. bbyeee!

p/s ; Aku ingin mnyampaikan pesanan Acikk sebentar tdi. Dye request supaye aku tulis

' sherah adelah bdk puang yg teramat la super super super c0mey!!! '

Nah amek kau Acikk, nak sgttt :DD

By;
Miwa, with the empty stomach which need to be filled!

3 comments:

NAZ said...

tido kat sekolah it difrent feeling rite hahha

cheahhh said...

hahaha acikkkkkk perah-santan sendiri! takboleh blah betulllllllllll! hahahaha

Yoyoh said...

num 8 dlm form!
Arghhh hebat nguh semek ni ;]