Wednesday, March 18, 2009

Aku? Kau Pulak?

aku bosan, kau pulak? haha buat skit malam nim. boring gilaaaaaaaaa saiko lahh. muke aku boleh mengalahkan muke makcik kantin kat skolah aku yang slalu jual nasik puteh lauk ayam merah tu. kau tak caye, pegi tgk muke dye. mcam tak cukup tido waaa cakap! :DD

*makcik, jgn ah blacklist kite, kite suke nasik mokcik. enak sehingge menjilat kedue due sudu yang ku gune utk makan nasik tu. maklumlah, garpu slalu habes! ni rase nak boikot garpu niii. Israel betul laaaaa!

note to dayah ;
len kali, mase beli nasik, jgn ckap psl boyfren dpan abg yang jual nasikk tuu. kann tk psal psal dye bnyi ' hohh rmai kasehh yeee ', dgn muke ye yang snyum je dok abehh. nok usha dayah ah tuuu :p

note lagi ;
Nazli, kapan mauu pulang yaaaa? asal balek kl, senyap. asal balek kl, senyap. haihhh =,=

dan note lagi ;
kepada Raihah Nawawi, selamat mnyambut hari raye aidiladha ehh silap, hari ulangtahun yang ke enam puluh saaa.... eh silap lagii, enam bolas laaaaaa. semoga berkekalan ke anak cucu Aminn.
*cheah, sorry kerepek skett. ;] sorry tk ikut smbot bdayy.

noteyy se agii ;
kepade Raisah Nadhirah, juge selamat menyambut hari ulangtahun perkahwinan yang errr silap! harijadi yang ke enam-belas-tahun-sudah-wahh-semakin-meningkat-hehe :p
*maaf tdak dpat ke bday party andaaa.

note tak berkesudahan ;
I Mishh Youuuuuuuuuu! :\

note pad ;
belilah di kedai pustake murni dimane anda akan mndpat harge yang agak lebih mhal drpd di pustake seri intan. selamat membeli!

2 comments:

cheahhh said...

ahha thank you thank you! :]

dayaahhh (; said...

haha jahat dohh. ekpum abang tu gi dengo pye suh. mulut kite, kite punye pasal lah nk ckp psl nde ponn haha :P